god morgon:D

Hej hej!
Inte lika fin dag idag, verkar som att de ska regna viken minut som helst:( men men de kan ju inte vara sol varje dag! idag så ska jag verkligen försöka hinna med att städa mitt rum, har typ sagt de hela veckan, men de är ju inte så kul och de finns massor av andra saker att göra som är mycket roligare:D Imorgon så åker jag in till Stockholm för att jobba, känns lite tråkigt eftersom min kära syster kom precis hit. Hon har startat upp sin blogg igen aprilmongo.blogg.se titta gärna in där, då skulle hon bli glad:D nu kommer min hund in med en stövel haha han vill typ leka haha aja måste gå till han:D Ha en underbar dag!! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0