sol<3

god morgon bloggen!

solen skiner, och de är blå himmel ute. jag skulle bara vilja sola hela dagen, men de kan jag inte, jag ska jobba:(  fast jag börjar ett så de är inte så farligt:9 igår så tog jag de bara lungt, riktigt skönt, man blir så trött när man jobbar. de är inte så mycke folk nu vid påsk, de kan vara helt tommt i hela lokalen ibland. Alla stockholmare har verkat åka på påsk semester:) hade världens jobbigaste kund igår, riktigt otrevlig! och de värsta va att jag inte kunde göra något åt de! vissa människor är bara så elaka! men efter han så fick jag en jätte trevlig kund, så då kändes de mycke bättre:) ne nu ska jag gå ut på balkongen och sola lite:) ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0